خانه / کسب و کار / کسب درآمد / فروش و بازاریابی / با جلب اعتماد مشتریان، فروشتان را چند برابر کنید
جلب اعتماد مشتری

با جلب اعتماد مشتریان، فروشتان را چند برابر کنید

  • نوشتن مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد

وقتی مشتری میبند بخشی از مکالمات و حساب و کتاب ها را یاداشت می کنید و در مورد آنها از او سوال می کنید ، احساس می کند، موارد گفتگویتان برای شما مهم است و امیدواری و قطعیت بیشتری دارد که سفارشات او را حتما به بهترین شکل انجام خواهید داد.

  • در فروش خود از اینکه از تاثیر احساسات برای مشتریان استفاده کنید ، نترسید

امروزه ثابت شده است که اغلب ، انگیزه ی خرید احساسی بیشتر از انگیزه خرید منطقی است ! مثلا از کلمات مجانی ، هدیه ، جشن ، جایزه مسابقه ،یکی بخر دوتا ببر و … بیشتر استفاده کنید .

  • موقع پاسخگویی به مشتری حق ندارید عصبانی شوید

اگر مشتری سوال کرد و شما خودتان را از بحث کنار کشیده اید ، باخته اید! باید پیشاپیش سوالهای مشتریانتان را پیش بینی کنید . و برای هرکدام جواب مناسبی تدارک ببینید تا اعتماد مشتری را بدست بیاورید .

  • کلمه “ضمانت” یا “گارانتی ” را در کسب و کار خود به کار ببرید

در صورتی که از کلمه ضمانت و یا گارانتی در فروشگاه خود ، توضیحات محصول ، مشاوره با خریدار ، تبلیغات استفاده کنید ، خریدار با اطمینان و خاطر جمع محصول را خریداری می کند زیرا آنها بر روی پولی که به سختی بدست آورده اند ریسک نمی کنند .

  • اعتماد مشتری را با دستانتان بدست آورید

در هنگام صحبت با مشتری برای تاثیر بیشتر به دستان خود شکل برج دهید زیرا این حرکت علاوه بر افزایش میزان نفوذ صحبت هایتان به خریدار خواهد شد ، شما را فردی قابل اعتماد ، با احساس و مطلع نشان می دهد

  • با انگشت اشاره مشتری را نشانه نروید

اینکار به معنی مرگ فروش و اعتماد می باشد . این بدان معنا است که با فروش به این مشتری خداحافظی کنید ! نشانه رفتن به کسی ، با انگشت اشاره یک حرکت تهاجمی قلمداد می شود که نشانه خصومت است بنابراین اگر میخواهید فروشی را با موفقیت انجام دهید ، این حرکت را به فراموشی بسپارید.

  • با هر مشتری طوری عمل کنید که گویی قرار است او برای شما همانند یک مبلغ تبلیغ کند

بخاطر داشته باشید هرکس در حدود سیصد نفر دیگر را می شناسد ، بنابراین هر مشتری بسیار ازشمند است

  • در معرفی محصولات خود ، از کلمه “شما” یا “متعلق به شما”  استفاده کنید

مردم نیاز دارند که احساس کنند شما با آنها گفتگو می کنید . اینکار باعث می شود ، که مشتریان باور کنند برای شما مهم هستند .

  • مراقب کلام خود با مشتری باشید

در حذف کلمات کلیشه ای و عباراتی که تکیه کلام شماشده اند، ولی خیلی پسندیده نیستند، تلاش کنید.

  • نشان دهید برای شما رضایت مشتری اهمیت دارد

به کارمندانتان برای جذب مشتری بیشتر پاداش دهید ! به مشتری دائمی خود بن تخفیف بدهید .

  • در مذاکرات تلفنی سعی کنید سوالها و اعتراضات  مشتریان را پیش بینی کنید

فهرست سوالات احتمالی خریداران را کامل کنید ریال جوابهای آن را آماده کنید. این کار میزان آمادگی شما را در مذاکرات بعدی افزایش می دهد.

  • تمام آنچه را که در مورد محصولتان وجود دارد را به مشتری در تبلیغات نگویید

اما هر آنچه را میگویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد.

 

دپارتمان کسب و کار
با توجه به پیشرف تکنولوژی ، تغییر نیاز های جامعه بشری و مهمتر از آن تغییر نگرش مردم ، کسب و کار از ساختار صرفا تجربی خود خارج شده و یک شکل علمی به خود گرفته است .
در عصر جدید یک شخص موفق در عرصه کسب و کار می بایست در روابط شخصی خود نیز موفق باشد. از این رو دپارتمان کسب و کار موسسه ذهن زیبا با هدف ایجاد یک مسیر نو با نگاه ذهن زیبا سعی بر رشد فرهنگ موفقیت ، آموزش و حمایت از کلیه مخاطبین این حوزه را دارد.
محورهای فعالیت این دپارتمان :
- آموزش
- مشاوره
- ارائه خدمات :
۱- کسب و کار دیجیتال
۲- هویت سازی مجازی ( سایت و شبکه های مجازی)
۳- تبلیغات
به اشتراک بگذارید

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

به من اطلاع بده
avatar
wpDiscuz